0
termék
0
forint értékben
kosárhoz

Szállítás és fizetés

  • Házhozszállítás: 0,01  –  3 kg 
    1181,- Ft +Áfa (Bruttó: 1500,- Ft)
  • Házhozszállítás: 3,01  –  5 kg 
    1575,- Ft +Áfa (Bruttó: 2000,- Ft)
  • Házhozszállítás: 5,01  –  10 kg 
    1968,- Ft +Áfa (Bruttó: 2500,- Ft)

 

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

2014 Május 20

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani. A hacsatel.hu portálon az analóg telefonközpontok kínálata is megtekinthető. Olyan eszközök ezek a központok, melyek kezelik és elosztják a beérkező hívásokat. Így az adott ügyfél mindig azt a melléket tudja hívni, amely az ügyben érintett munkatárs irodájába fut be. Nagyban tudja növelni a hatékonyságot egy analóg telefonközpont, hiszen teljesen más színvonalon fog zajlódni a kommunikáció. Ha nem tudja esetleg eldönteni, hány mellékkel rendelkező telefonközpontot kell választania vagy szükség van-e alközpontra, akkor a cég szakemberei mindenben a segítségére lesznek. Az analóg telefonközpont akár részletfizetéssel is megvásárolható. Igaz, hogy egy nagy értékű beruházásnak számít, azonban mindenképpen színvonalasabbá fogja tenni az egész céget. Teljesen más lesz ügyfelek felé sugárzott kép a cégről, ha egy ilyen modern rendszert vásárol. Sokkal komolyabb benyomást kelt egy olyan cég a partnerek felé, amely egy telefonközpontot használ a hívások megfelelő irodába juttatásában. A hacsatel.hu webáruház szakemberei vállalják a beüzemelést is, így a beállítások a lehető legoptimálisabban lesznek elvégezve. Ne habozzon, hanem ismerje meg az egyes típusú analóg telefonközpontokat, melyek most kiváló áron vásárolhatóak meg! Részletes ismertető olvasható a termékek mellett, melyek között nagyon modern vezetékes és vezeték nélküli asztali telefonokat is felfedezhet. 

20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

26
Ápr

A vezetékes telefon jó áron beszerezhető

Ha már sokszor keresett egy olyan online áruházat, amely széles választékban forgalmazza a különféle telefonokat, akkor meg is találta a megfelelő webshopot. 

22
Ápr

Vezeték nélküli telefon irodai használatra

Egy irodában a munka szinte elképzelhetetlen telefon nélkül, amelyen folyik a napi ügyintézés döntő része.

17
Ápr

A Panasonic telefon igen keresett

Egyes márkával rendelkező telefonok iránt mindig nagyobb a kereslet. A hacsatel.hu online szaküzletben minden olyan telekommunikációs készülék megvásárolható, amely egy irodában szükséges. 

14
Ápr

Telefonközpont rendelése az internetről

Amikor szóba kerül egy cég esetében az, hogy miként kellene modernizálni a telefonos hálózatot, akkor számtalan megoldás közül lehet választani. 

08
Ápr

Gsm adapter vállalkozások számára

A hacsatel.hu oldalon megtalálhat minden olyan készüléket és telefont, melyeknek a segítségével javítani lehet a munkavégzést. Kisebb, közepes és nagyobb vállalatok számára is kapható Gsm adapter. 

31
Már

Garanciás dect telefon rendelése

Egy modern telefon nagyban tudja könnyíteni a munkavégzést. Ha szeretne Ön is megismerkedni egy igazán korszerű telefonnal, akkor a hacsatel.hu oldalán megtalálja a számítását. LCD kijelzővel rendelkezik a dect telefon, melyet egyre többen keresnek annak vonzó paraméterei miatt. 2,2”-es és színes a készülék kijelzője, melyet könnyen lehet kezelni. 

28
Már

Telefon alközpont rendelése

Egy nagy cég életében a munkavégzés hatékonyságát nagyban tudja javítani az, ha megfelelő kommunikációs csatornák kerülnek használatra. Le tudja lassítani a munkát, ha a munkatársak nem tudnak egymással megfelelően kommunikálni. Az olyan cégek, melyek telefonközpontot, alközpontot használnak, ott megfigyelhetően javult a kommunikáció, hiszen nem kellett mindig személyesen egyeztetni, hanem csak feltárcsázni az adott kolléga telefonszámát a szomszéd irodában és máris folyhat az információcsere.