0
termék
0
forint értékben
kosárhoz

Szállítás és fizetés

  • Házhozszállítás: 0,01  –  3 kg 
    1181,- Ft +Áfa (Bruttó: 1500,- Ft)
  • Házhozszállítás: 3,01  –  5 kg 
    1575,- Ft +Áfa (Bruttó: 2000,- Ft)
  • Házhozszállítás: 5,01  –  10 kg 
    1968,- Ft +Áfa (Bruttó: 2500,- Ft)

 

Vezetékes típusú asztali telefon

2014 Május 12

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra. A modern készülékek eddig nem ismert tulajdonságokkal rendelkeznek, melyek megkönnyítik a kommunikációt. Az asztali telefon a hacsatel.hu oldalon gazdag kínálatból választható ki. Lehet keresgélni árkategóriák és kinézet szerint is. Nagyon kedveltek az üzenetrögzítős telefonok, melyek távollét esetében is fel tudják venni a hívást, majd azt vissza lehet játszani. Az asztali telefonok az irodák kedvencei is, hiszen ezek elérhető áron szerezhetők be. A kettő főbb típus a vezetékes és a vezeték nélküli. Mindegyiknek megvan a maga előnye, hiszen a vezeték nélküli kényelmesebben használható, míg a vezetékes alacsonyabb áron szerezhető be. A hacsatel.hu oldala ezeket a termékeket elérhető árakon kínálja a vásárlók számára. A legtöbb típus már menürendszer segítségével kezelhető. Bárki könnyen ki tudja választani a csengőhangot vagy éppen beállítani az extra funkciókat, mint a hívásvárakoztatás. A hívőszámok mellé neveket is lehet rendelni. Így mindig lehet tudni, hogy éppen kitől érkezik a hívás. Az asztali telefon akár egyetlen kattintással együtt belehelyezhető a virtuális kosárba, ezért nem érdemes haboznia, ha szüksége van egy modern telefonra. A webáruház kínálatában a modern telefonokon túl megtalálhatóak a telefonközpontok is, melyekre egy cég esetében lehet a legnagyobb szükség, hiszen a bejövő hívást mindig a megfelelő félhez irányítja. Ismerje meg a cég termékeit és szerezze be azt a telefont, amely megkönnyíti a munkát! 

20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

26
Ápr

A vezetékes telefon jó áron beszerezhető

Ha már sokszor keresett egy olyan online áruházat, amely széles választékban forgalmazza a különféle telefonokat, akkor meg is találta a megfelelő webshopot. 

22
Ápr

Vezeték nélküli telefon irodai használatra

Egy irodában a munka szinte elképzelhetetlen telefon nélkül, amelyen folyik a napi ügyintézés döntő része.

17
Ápr

A Panasonic telefon igen keresett

Egyes márkával rendelkező telefonok iránt mindig nagyobb a kereslet. A hacsatel.hu online szaküzletben minden olyan telekommunikációs készülék megvásárolható, amely egy irodában szükséges. 

14
Ápr

Telefonközpont rendelése az internetről

Amikor szóba kerül egy cég esetében az, hogy miként kellene modernizálni a telefonos hálózatot, akkor számtalan megoldás közül lehet választani. 

08
Ápr

Gsm adapter vállalkozások számára

A hacsatel.hu oldalon megtalálhat minden olyan készüléket és telefont, melyeknek a segítségével javítani lehet a munkavégzést. Kisebb, közepes és nagyobb vállalatok számára is kapható Gsm adapter. 

31
Már

Garanciás dect telefon rendelése

Egy modern telefon nagyban tudja könnyíteni a munkavégzést. Ha szeretne Ön is megismerkedni egy igazán korszerű telefonnal, akkor a hacsatel.hu oldalán megtalálja a számítását. LCD kijelzővel rendelkezik a dect telefon, melyet egyre többen keresnek annak vonzó paraméterei miatt. 2,2”-es és színes a készülék kijelzője, melyet könnyen lehet kezelni. 

28
Már

Telefon alközpont rendelése

Egy nagy cég életében a munkavégzés hatékonyságát nagyban tudja javítani az, ha megfelelő kommunikációs csatornák kerülnek használatra. Le tudja lassítani a munkát, ha a munkatársak nem tudnak egymással megfelelően kommunikálni. Az olyan cégek, melyek telefonközpontot, alközpontot használnak, ott megfigyelhetően javult a kommunikáció, hiszen nem kellett mindig személyesen egyeztetni, hanem csak feltárcsázni az adott kolléga telefonszámát a szomszéd irodában és máris folyhat az információcsere.