0
termék
0
forint értékben
kosárhoz

Szállítás és fizetés

  • Házhozszállítás: 0,01  –  3 kg 
    1181,- Ft +Áfa (Bruttó: 1500,- Ft)
  • Házhozszállítás: 3,01  –  5 kg 
    1575,- Ft +Áfa (Bruttó: 2000,- Ft)
  • Házhozszállítás: 5,01  –  10 kg 
    1968,- Ft +Áfa (Bruttó: 2500,- Ft)

 

Telefonközpont Karbantartás

 

1. Normál Karbantartási ajánlat:

Tartalma:

·                                 - Hibabejelentés esetén korlátlan díjmentes kiszállást munkaidőben,

·                                 - Korlátlan díjmentes helyszíni munkavégzés munkaidőben,

·                                 - Negyedéves karbantartás díjmentes elvégzése,

·                                 - Díjmentes szaktanácsadás,

·                                 - Díjmentes cserealkatrész biztosítása a javítási idejére,

·                                 - Partnerkedvezmény igénybevételének lehetősége új berendezések vásárlásánál (5% kedvezmény)

·                                 - Díjmentes éves nagykarbantartás és tanácsadás további telefonköltség csökkentésére,

·                                 - Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartása.

·                                  

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

·                                 4 órán belül, ha az üzemzavar a telefonközpont leállását idézi elő,

·                                 10 órán belül minden egyéb hiba esetén és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

Munkaidő munkanapokon 8.00 –órától - 17.00 - óráig tart!

 

 

A „Normál” karbantartás havidíja: ???? ,- Ft +ÁFA / hó. Amit havonta utólag számlázunk ki 8 napos fizetési határidővel!

 

_______________________________________________________________________________________________________________

 

 

2. Alap Karbantartási ajánlat:

 

Ezt a szolgáltatásunkat azon költségérzékeny ügyfeleinknek ajánljuk, akik számára megterhelő lehet egy „Normál” karbantartási szerződés megkötése, viszont egy biztos reagálási határidőt szeretnének telefonközponti rendszerük meghibásodása esetén.

 

Tartalma:

·                                 a Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartása,

 

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

·                                 4 órán belül, ha az üzemzavar a telefonközpont leállását idézi elő,

·                                 10 órán belül minden egyéb hiba esetén és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

Munkaidő minden munkanap 8.00 –órától - 17.00 - óráig tart!

 

 

A kiszállás- és a helyszíni munkavégzés díjai kiszámlázásra kerülnek! 

 

Az „Alap” karbantartás havidíja: ????,- Ft +ÁFA. Amit negyedévente utólag számlázunk ki 8 napos fizetési határidővel!

 

Normál és alap telefonközpont karbantartás

 

A honlapra belépve megismerheti a HACSA TEL Magyarország kft. által nyújtott szolgáltatás egyik fontos területét. Szakképzett technikusokkal történik a telefonközpont karbantartás, melyet két formában vehet igénybe.

A normál csomagra leszerződő ügyfelek bármikor hívhatják a cég szakembereit, akik kiszállási díj nélkül mennek ki a hiba felmerülésének a helyszínére. Negyedévente ingyenesen történik a telefonközpont karbantartása. Folyamatos szaktanácsadásban részesül, ha ezt a csomagot választja. A hiba kijavítása már négy órán belül kezdetét veszi, ha az azt eredményezi, hogy az egész telefonközpont leáll. Minden egyéb hiba, üzemzavar kijavításra kerül a normál telefonközpont karbantartási csomag keretében. Díjazása a szerződésben foglaltak szerint történik, melyet havonta számláznak ki és ezt nyolc napon belül kell kifizetni.

Az alap csomagot akkor vegye igénybe, ha az Ön cége kisebb. Így havonta nem kell nagyobb összeget elköltenie telefonközpont karbantartásra. Ez a csomag is tartalmazza, hogy az üzemzavar négy órán belül kijavításra kerül, ha az a rendszer teljes használhatatlanságát eredményezi. Ennek a karbantartási szolgáltatásnak az ellenértéke negyedévente kerül kiszámlázásra.

Fontos megemlíteni, hogy a cég szakemberei minden nap reggel nyolc órától este öt óráig dolgoznak.

Ha szeretne bővebb információkat megtudni a szolgáltatással kapcsolatosan, akkor a megadott telefonszámon és emailen keresztül vegye fel a kapcsolatot! Nem fogja megbánni, ha innen vásárol telefonközpontot és a cég szakembereire bízza a beüzemelést, karbantartást!

 

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 70 385 7777

 

20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

További bejegyzések