-
Házhozszállítás: 0,01 – 3 kg
2362,- Ft +Áfa (Bruttó: 3000,- Ft) -
Házhozszállítás: 3,01 – 5 kg
2559,- Ft +Áfa (Bruttó: 3250,- Ft) -
Házhozszállítás: 5,01 – 10 kg
2756,- Ft +Áfa (Bruttó: 3500,- Ft)
Panasonic KX-NS1000NE IP PBX-Rack Kit, 2csat.DISA/Hangp. 8 IP mell, Max 30 lic HUN READY lokalizált
Műszaki jellemzők
- 8db IP mellék hívószámkijelzéssel
- 0db SIP mellék hívószámkijelzéssel
- Bővítőkártyákkal, liszenszekkel bővíthető!
Katalógus / kezelési leírás
• Bővíthető VoIP kommunikációs szerver.
• 30-250 felhasználóra optimalizálva, mely akár 1000 felhasználóig is bővíthető.
• Az önálló rendszer 256 fővonalat támogat, de One Look hálózatban ez akár 600-ig bővíthető.
• Az idén bevezetésre került KX-UTxxx SIP telefon széria teljes körűen támogatja az alközponti funkciókat.
• Faxszerver funkció, hangüzenet és IVR funkciók, Call Center funkciók, okostelefon integráció, adatbázis integráció, Hotel szoftverillesztés, MS Outlook® Naptár bejegyzés integráció a v4.0-ás kommunikációs asszisztens szoftverrel.
• Fővonalak maximális száma 256 csatorna
• SIP 256 csatorna
• H.323 48 csatorna
• Analóg fővonal 2 csatorna
• ISDN BRI 8 csatorna
• ISDN PRI 30 csatorna
• Mellékállomások maximális száma 640
• SIP mellék 640
• IP-PT mellék 128
• Analóg mellék 2
• DPT 0
• DECT mellék 512
Panasonic KX-NS1000 – IP kommunikációs szerver
Egységes kommunikáció a vállalat méretére szabva
Az NS1000 teljes körű hálózati telefon- és kommunikációs funkciókat kínál beépített korszerű szolgáltatásokkal, kiváló minőségű vezetékes és vezeték nélküli telefonkészülékek, fejbeszélők és szoftvertelefon alkalmazások széles választékával. A rendszer tudása egyszerűen fejleszthető és bővíthető szoftverekkel és aktiváló kulcsokkal, aminek köszönhetően az egy és több telephellyel rendelkező vállalatok és szervezetek egyaránt megtalálhatják az igényüknek megfelelő konfigurációt.
Az NS1000 SIP- és IP-technológiákra épül. Integrált és nagy teljesítményű egységes kommunikációs és együttműködést támogató komponensekkel, felhasználó szerverekkel, hangüzenet szolgáltatással és automata híváskezelő rendszerrel rendelkezik, mely a telefonkészülékek, tartozékok és kiegészítő alkalmazások széles tárházával együtt biztosítja, hogy a rendszer mindennemű üzleti kommunikációs igénynek megfeleljen, és hozzájáruljon a vállalatok árbevételeinek növekedéséhez.
Az NS1000 kategóriájának legkiválóbb hangminőségét kínálja, és kapacitása igény szerint bővíthető, így egy hatékony, rugalmas, egyszerű és produktív VoIP kommunikációs megoldás alapját képezi.
A nagy teljesítményű számítógépes telefonintegrációnak köszönhetően az NS1000 számos ügyfélkapcsolati adatbázissal képes együttműködni, így maximalizálja az ügyfelek adatainak naprakészen tartását.
A vállalati kommunikáció számos médián keresztül zajlik, így szóban, üzenetküldéssel, e-mail küldéssel és szövegalapú beszélgetés keretében. Az NS1000 szervernek köszönhetően az összes technológia egyetlen rendszerben kezelhető, hogy a felhasználók mindig tisztában legyenek azzal, hogyan tudják elérni a megfelelő személyeket; ehhez a rendszerben folyamatosan frissített, jelenlétre vonatkozó információk nyújtanak segítséget. A főbb kommunikációs csatornák egyetlen közös rendszerbe integrálása időmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez.
Miért érdemes az NS1000 szervert választani?
Az ügyfelek tökéletesebb kiszolgálása: Integrált alkalmazások a hívások csoportosításához és kezeléséhez, hogy minden esetben a megfelelő személy fogadhassa a hívást.
Nagyobb hatékonyság: "Jelenlét-kijelzés", amivel nyomon követhető a munkatársak pillanatnyi elérhetősége.
Mobilitás: A vezeték nélküli DECT-rendszerek és a mobiltelefonok integrálásával útközben is lehetséges a kapcsolattartás.
Felhasználói szoftverek és alkalmazások támogatása
Bővíthetőség: Akár 1000 felhasználó támogatása egy teljesen átlátható hálózatban, illetve max. 8000 felhasználó Q-SIG hálózati támogatása.
A SIP által kínált üzleti előnyök
A SIP- és az IP-technológia alkalmazása alapvető követelmény a modern vállalatok hatékony működéséhez. Az NS1000 teljes körűen támogatja a SIP technológiát (Session Initiation Protocol), amely egy nyitott internet-kommunikációs protokoll, valós idejű kommunikációs kapcsolatok felépítéséhez. A SIP hatékony használata olyan nélkülözhetetlen előnyöket nyújt, mint a felhasználói hatékonyság és a rugalmasság növelése, valamint a kommunikációs költségek csökkenése. A SIP-alapú megoldások népszerűsége gyorsan nő a nagyobb vállalatok körében; az NS1000 immáron a kis- és középvállalatok számára is elérhetővé teszi a SIP-technológia minden előnyét.
A SIP-kommunikációs kapcsolat a hangátvitel mellett alkalmas multimédiacsomagok továbbítására, illetve azonnali üzenetküldésre is. Előfordulhat, hogy a kommunikáció egymástól különböző eszközökön zajlik, például laptopon, IP- és mobiltelefonon, illetve PDA-n. Az NS1000 szerver segítségével a vállalatok kihasználhatják a SIP-technológia nyújtotta előnyöket, hiszen a kommunikáció számos formája válik lehetővé a különböző eszközök között, ezzel biztosítva, hogy az üzenetek biztosan célba érjenek.
SIP-fővonal
A SIP-fővonali interfész segítségével a vállalatok az egységes kommunikációs rendszereikkel növekvő számú SIP-alapú internetes telefonszolgáltatóhoz (ITSP) csatlakozhatnak, és kedvező tarifák mellett, menedzselt szélessávú IP hálózaton keresztül telefonálhatnak. ISDN alap- és primer sebességű csatolófelületek is rendelkezésre állnak egy opcionális, közvetlenül a rendszerbe illeszthető interfészkártya használatával
Egységes kommunikáció
Az NS1000 nagy teljesítményű, beépített egységes üzenetkezelő és interaktív híváskezelő rendszere (IVR) segítségével optimalizálható az ügyfelekkel való kapcsolattartás. A rugalmasan programozható üzenet- és híváskezelő rendszernek köszönhetően számos automata kapcsolási lehetőség és híváselosztási csoport használata válik elérhetővé. A szükséges hardvert a rendszer alapkiépítésben tartalmazza, az opcionális aktiváló kulcsok segítségével pedig tetszőleges kapacitásbővítési lehetőséget nyújt.
A megfelelően beállított automata híváskezelő rendszer (IVR) biztosítja, hogy a szerver az ügyfelek hívásait gyorsan a megfelelő személyhez vagy csoporthoz irányítsa, ami a rövidebb várakozási időnek és hívásidőtartamnak köszönhetően nagyobb ügyfél-elégedettséget eredményez. Az automata hangmenüvel ellátott rendszerben a hívó választhatja ki, hogy egy kezelővel, egy adott osztállyal, vagy egy illetékes szakemberrel kíván-e beszélni, amely magas szintű ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé. Más gyártóktól származó ügyfélszolgálati szoftverek használatára is lehetőség van a beépített CSTA- vagy TAPI-interfészen keresztül, amikkel részletes forgalomjelentés és üzletviteli riportok készíthetők.
Moduláris megoldások
Az IP-hálózati technológián alapuló NS1000 szerver egyesíti a korszerű kommunikációs szolgáltatásokat, valamint a bővíthető felhasználói szoftveralkalmazások széles körét, amely számos vállalattípus számára megfelelő megoldást nyújt, függetlenül attól, hogy működésük globális vagy egyetlen telephelyre korlátozódó.
Az NS1000 szerver leegyszerűsíti a kommunikációt az irodai és az irodán kívül dolgozók, valamint az otthoni- és távmunkások között, még az olyan sokszínű munkakörnyezetekben is, mint az ügyfélszolgálatok és a logisztikai központok. A nyílt szoftvertechnológián alapuló NS1000 szerver fejlesztőbarát megoldás, mely a SIP-technológiát a CSTA-, és TAPI-interfészekkel ötvözi. Ezáltal nyitott fejlesztői környezetet hoz létre, amely külső gyártók számára is lehetővé teszi alkalmazások fejlesztését, további speciális funkciók létrehozása érdekében. Ez minimálisra csökkenti az új szoftveralkalmazásokhoz szükséges járulékos beruházás költségét. A legtöbb esetben a már meglévő felhasználói alkalmazások könnyen integrálhatóak az NS1000 rendszerrel.
Hálózatkezelés
Az NS1000 egy teljes értékű hálózati kommunikációs szerver, amely egy sor lehetőséget kínál az egy vagy több telephelyes vállalatok számára. A szerver kapacitása akár 1000 közvetlen felhasználóig bővíthető, teljes átláthatóságot biztosítva a felhasználók és a rendszergazdák részére. (QSIG-hálózaton keresztül akár 8000 felhasználó is lehet.)
Az üzemeltető az IP-hálózaton keresztül bárhonnan felügyelheti az önálló vagy hálózatban működő NS1000 rendszereket. A rendszer a hagyományos ISDN QSIG csatlakozási lehetőségek mellett támogatja a SIP és H.323 alapú hálózatok közötti együttműködést is. A több telephellyel rendelkező vállalatok esetében ez alacsonyabb költségeket eredményez a távolsági kommunikációban a meglévő, nagy kiterjedésű (WAN) vállalati IP-hálózatok kihasználásával, illetve menedzselt VPN-szolgáltatás igénybevételével.
A híváselosztás, a központi üzenetkezelés, a konferenciahívások és a mobiltelefon-integráció továbbfejlesztésével virtuális csoportok hozhatók létre több, hálózatra csatlakoztatott telephely bevonásával, és így az erőforrások megosztása is hatékonyabbá tehető.
Egységes üzenetek
Az NS1000 szerver nagyfokú rugalmasságot biztosít a felhasználóknak az üzenetkezelési szolgáltatások területén. A hang- és faxüzenetek fogadása a beépített egységes üzenetkezelő rendszerrel történik több különböző módon: e-mail mellékletekben, az NS1000 IMAP4-kiszolgálón keresztül, illetve a Communication Assistant Outlook-eszköztár használatával. A hangüzeneteket a felhasználók a telefonjukon vagy számítógépükön hallgathatják meg, ami maximális rugalmasságot biztosít a számukra.
Kommunikációs asszisztens
Számítógép és telefon integráció: a Panasonic Communication Assistant alkalmazás egy számos funkciót kínáló, intuitív egységes kommunikációs és együttműködési (UCC) szoftvermegoldás, melyet az MS Windows programokhoz fejlesztettek ki. Egyszerű, egérműveleteken alapuló telefonálás, jelenlét és elérhetőség kijelzés, MS Outlook integráció, vizuális hangüzenet-kezelés, CRM-adatbázis integráció és még számos további funkció egyetlen alkalmazásba tömörítve, amely a vállalati kommunikációs rendszert a felhasználó számára könnyen kezelhetővé teszi.
Sokoldalúság
A vállalati kommunikáció számos médián keresztül zajlik, így szóban, üzenetküldéssel, e-mail küldéssel és szövegalapú beszélgetés keretében. Az NS1000 szervernek köszönhetően az összes technológia egyetlen rendszerben kezelhető, hogy a felhasználók mindig tisztában legyenek azzal, hogyan tudják elérni a megfelelő személyeket; ehhez a rendszerben folyamatosan frissített, jelenlétre vonatkozó információk nyújtanak segítséget. A főbb kommunikációs csatornák egyetlen közös rendszerbe integrálása időmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez.
Előnyei:
· SIP és IP-hálózati kommunikációs szerver
· beépített egységes üzenetkezelés akár 24 porttal szerverenként
· 1000 SIP-felhasználó közvetlen támogatása
· akár 256 SIP-fővonal
· hatékony alkalmazástámogatás
· kiváló hangminőség
· teljesen átlátható hálózati funkciók
· igény szerinti kapacitásbővítés
Hívja szakértő kollégáinkat most!
Telefon: +36 (1) 406-0000
Mobil: +36 (70) 385-7777
-
Nettó ár: 55 000,-Bruttó ár: 55 000,-Panasonic KX-NT321X-B IP Rendszertelefon - Fekete színben
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NT343X IP Rendszertelefon - Fehér színben
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NT346X IP Rendszertelefon - Fehér színben
-
Nettó ár: 50 000,-Bruttó ár: 50 000,-Panasonic KX-NT366X IP Rendszertelefon - Fehér színben
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NT400NE IP Rendszertelefon - Fekete színben
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-PANASONIC KX-NS0280X 4-portos ISDN2 fővonali (BRI) / 2-portos analóg mellék (SLT) bővítőkártya NS1000 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-PANASONIC KX-NS0180X 2-portos analóg fővonali kártya / 2-portos analóg mellék (SLT) kártya NS1000 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-PANASONIC KX-NS0161X Kaputelefon interfész kártya NS1000 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-PANASONIC KX-NS0290CE PRI30 (ISDN30) / 2 portos analóg mellék (SLT) bővítőkártya NS1000 alközponthoz
Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy
Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.
Vezetékes típusú asztali telefon
Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.
A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt
Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé.