0
termék
0
forint értékben
kosárhoz

Szállítás és fizetés

  • Házhozszállítás: 0,01  –  3 kg 
    1181,- Ft +Áfa (Bruttó: 1500,- Ft)
  • Házhozszállítás: 3,01  –  5 kg 
    1575,- Ft +Áfa (Bruttó: 2000,- Ft)
  • Házhozszállítás: 5,01  –  10 kg 
    1968,- Ft +Áfa (Bruttó: 2500,- Ft)

 

Hibabejelentés

 

A HACSA TEL Magyarország Kft. igyekszik minél színvonalasabb és megbízhatóbb szolgáltatást nyújtani, és elérni, hogy minél ritkábban kelljen Önnek kellemetlenséget elszenvednie egy esetleges hiba folytán. Ám ha ez mégis megtörténne, igyekszünk segítségére lenni, hogy a lehető leghamarabb elháríthassuk azt.

Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, amit saját maga is meg tud javítani, csupán apróbb műveletekkel. Kérjük, mielőtt kitöltené a hibabejelentő űrlapot, végezzen el néhány ellenőrzést, és próbálja meg elhárítani az adódó hibát, hogy időt és pénzt spórolhasson meg.Az alábbi menüpontokban néhány gyakran előforduló hibalehetőség okát és lehetséges elhárítási módját írtuk le Önnek, hogy minél előbb újra élvezni tudja megszokott, magas színvonalú szolgáltatásunkat.

1. Teljesen üzemképtelen az alközpont!

Ellenőrizze, hogy van -e áram a 230V-os csatlakozóba.

Nézze meg, hogy az alközponton világít -e valamilyen visszajelző LED (Day / Night / Power)

2. Nincs kimenő hívás az alközponton!

Első lépésként indítsuk újra az alközpontot az oldalán található kapcsoló segítségével vagy egyszerűen húzzuk ki a 230V-os feszültségből, 2 percig pihenjen aztán kapcsoljuk vissza vagy helyezzük újra áram alá!

Ha tárcsázáskor bemondja, hogy a szolgáltatásra nem jogosult akkor a szolgáltató letiltotta a kimenő hívást. Ebben az esetben hívja a szolgáltatót (T-Com, Invitel, UPC, DIGI, stb.) és jelentsük be a hibát!

Ha belső tárcsahangunk van, belső melléket lehet hívni és a 9 vagy a 0 gomb lenyomása után süketség vagy foglalt jelzést kapunk akkor fővonali hibánk van! Ebben az esetben is hívja a szolgáltatót (T-Com, Invitel, UPC, DIGI, stb.) és jelentsük be a hibát!

Ha Önnek ISDN fővonala van akkor annak az ISDN NT végberendezését vagy az ISDN / analóg átalakító terminálját meg kell vizsgálni, hogy kap -e áramot, világítanak -e rajta a visszajelző LED-ek.

3. Nincs bejövő hívás az alközponton!

Első lépésként indítsuk újra az alközpontot az oldalán található kapcsoló segítségével vagy egyszerűen húzzuk ki a 230V-os feszültségből, 2 percig pihenjen aztán kapcsoljuk vissza vagy helyezzük újra áram alá!

Ellenőrizze, hogy a telefonkészülék csengője nincs-e lenémítva. Ringer kapcsoló.

Ha bejövő híváskor bemondja, hogy műszaki okok miatt nem kapcsolható akkor sajnos a fővonala nem működik. Ebben az esetben hívja a szolgáltatót (T-Com, Invitel, UPC, DIGI, stb.) és jelentsük be a hibát!

Ha Önnek ISDN fővonala van akkor annak az ISDN NT végberendezését vagy az ISDN / analóg átalakító terminálját meg kell vizsgálni, hogy kap -e áramot, világítanak -e rajta a visszajelző LED-ek.

4. Nem működik egy telefonmellék

Cserélje ki a telefon vezetékét a fali csatlakozó és a telefon között! A rendszertelefonokhoz 4 eres vezetéket, míg az analóg telefonokhoz és a faxokhoz 2 eres vezetéket használjon!

Cserélje ki a rugós telefon vezetéket a kézibeszélő és a telefon között

Ideiglenesen cserélje ki a telefont egy működő mellékállomás telefonkészülékével ezzel kiderítve, hogy a telefon vagy a mellék a hibás! Figyeljen, hogy rendszerkészülék és analóg készülék nem cserélhető össze!

5. Zenél a Panasonic rendszertelefon

Lerakott állapotban nyomja meg az 1 gombot és kész!

 

Ha a hiba továbbra is fennáll kérjük töltse ki az alábbi hibabejelentő űrlapot és klikkeljen a küldés gombra! E-mailben vagy telefonon értesítjük a szerelő technikus kollégák érkezésének időpontjáról!

Ügyeleti telefon: 06 70 385 7777

Telefon: 06 1 406 0000

 

Ha a hiba továbbra is fennáll kérjük töltse ki az alábbi hibabejelentő űrlapot és klikkeljen a küldés gombra! E-mailben vagy telefonon értesítjük a szerelő technikus kollégák érkezésének időpontjáról!










CAPTCHA code




Kiszállási költségünk Budapesten: 3000,- Ft +ÁFA

Kiszállási költség Budapesten kívül: 100,- Ft +ÁFA / Km amit oda vissza kell megtéríteni. Kiindulási pont: Hungária körút 80.

Hibajavítási óradíjunk: 7000,- Ft +ÁFA / óra


50.000,- Ft alatt kizárólag készpénzfizetés az engedélyezett - Ha Önnek ez problémát jelent kérem jelezze e-mailben! Köszönjük!

Telefon: 06 (70) 385-7777 E-mail: info@hacsatel.hu

20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

További bejegyzések